maandag 23 januari 2012

Veilig

Vanmorgen ga ik zoals gebruikelijk samen met Kees bij Wim op de koffie.
Na alle lofuitingen van de afgelopen dagen wil ik de storm strip nu wel eens met eigen ogen aanschouwen.
Het ziet er prachtig uit. Een mooi staaltje van vakmanschap.
Ik besluit om mijn fiets ook maar uit te rusten met dit vernuftig stukje huisvlijt.
Samen met Wim maken we de strook op maat en plakken die precies in het midden van de fiets.

Als ik na de koffie langs het Alkmaardermeer naar huis rijdt merk ik het verschil meteen.
Het trekken aan de fiets is voor een heel groot deel verdwenen.
De Quest rijdt merkbaar rustiger.
Waardoor ik ook rustiger in mijn fiets ga zitten.
Werd er op de heenweg nog af en toe flink aan getrokken.
Op de terug reis is daar niets van te merken.
De wind staat haaks op de fiets.

Deze nuttige wind breker is bij Wim te koop in zijn webwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten