maandag 25 januari 2010

Het begin

Tja, en dan moet ik er ook weer aan geloven.
Na jaren zonder blog nu weer een blog.
De titel "de nieuwe avonturen van Robbedoes" werd mij aangedragen door Kees van Hattem, waarvoor mijn dank :-)

Hier komen dan de komende tijd mijn fietsbelevenissen met mijn Quest op te staan.

Mijn Quest 386 is afgeleverd op 9 januari 2010.
Tot nu toe heb ik het volgende aangepast:
Na het monteren van het Botterschermpje kwam ik erachter dat de schuimkap nu makkelijk van mijn fiets afglijdt als ik uitstap.
Ik heb nu 2 lussen aan het achterste klittenband bevestigd en die kan ik dan om mijn spiegels heen doen, zodat de kap er niet meer af kan glijden.

Ik zag bij de fiets van Kees van Hattum dat die op de bodem een stuk klittenband heeft bevestigd tegen het uitglijden.
Ook ik wil dus niet uitglijden en heb dus een stuk griptape gekocht en dat op maat gesneden en erin geplakt.
Dat griptape wordt gebruikt door skateboarders en biedt dus veel grip.

Morgen op pad met de bende van Wim.
Ik mag mee als aspirant lid :-)
Als het goed is een rit naar Marken en Volendam, maar dat zien we morgen dan wel.

2 opmerkingen:

  1. Hoi, Rob. Succes met je blog. En voel niet de druk om net als die andere quest-bloggers elke dag iets te posten. Dat zal ook wel niet lukken, want jij moet nog werken, door de weeks. Groeten, Brewskie.

    p.s. volgens mij heet Kees van Hattem, ipv Hattum.

    BeantwoordenVerwijderen