zondag 26 september 2010

Klein rondje om

Vanmorgen eerst even naar mijn moeder om haar verjaardag te vieren.
Bij thuis komst begint het me toch nog even te kriebelen.
Ik moet er even uit.
Dus gauw omgekleed en mijn spullen in de fiets gestopt.
Gauw nog een track van Kees in de Garmin geladen en dan op weg.
Ik wilde via de duinen tot voorbij het ECN in Petten en dan via het Noord-Hollandskanaal weer terug naar huis.
In Schoorl was een gedeelte van de route afgesloten maar ik kon er toch net aan door.
Het was wel druk in Schoorl een samenloop van lekker weer en een kofferbak markt.
Wat mensen daar aan vinden .......
Dan de duinen in.
Eerst een stevige klim en dan volgt het lange afdalen slingert door de duinen.
Er zijn wel veel mensen aan het wandelen en fietsen.
Flink opletten en waar nodig de snelheid er goed uit.
Wel jammer want op het moment dat het echt snel kan moet ik filnk afremmen.
Op dat moment lag de snelheid al rond de 50 km p/u.
Maar ik heb geen zin in boze gezichten ik wil liever dat mensen zeggen he daar gaat een kaas dan dat mensen lopen de schelden.
Ook nog even langs het informatie punt Dijk te Kijk waar we volgende week met het velomobieltreffen ook heen gaan.

Dan lekker door de duinen op weg naar Petten.
Boven op het duin nog snel en foto gemaakt en dan achter het ECN langs.
Na het ECN weer koers richting het Noord-Hollandskanaal en op weg naar huis.
Langs het kanaal kan het tempo weer lekker omhoog.
Na 48 km ben ik weer thuis.
Niet een lang rondje maar wel een met een hoog tempo
Wel goed als ik in oktober de wedstrijd Lelystad - Enkhuizen - Lelystad wil rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten