zondag 30 januari 2011

FF mijn kop leeg rijden

Ik had vandaag besloten om even lekker alleen op pad te gaan.
Wilde even mijn hoofd helemaal leeg maken.
Er staan hier voor de komende dagen wat dingen op het programma die niet in de koude kleren gaan zitten.

Dus eerst even lekker ontbijten en daarna de banden op spanning gebracht.
Wat eten en drinken mee en dan maar eens kijken waar ik heen zal gaan.
Onderweg verander ik wel tig keer van plan.
Maar uiteindelijk is het toch wel een leuk rondje geworden.
Eerst een stuk West Friese Omringdijk, waar ik bij St Maartensvlotbrug vanaf ben gedraaid.
Daar de duinen opgezocht en lekker door Callantsoog richting Den Helder gereden.
Eerst aan de land kant en later aan de zee kant.
Maar voordat ik daar was had ik nog even een moment van onoplettendheid.
Ik schakelde terug in een steil klimmetje in de duinen.
Een harde knal en weg aandrijving.
De ketting lag er voor en achter vanaf.
Is wel een vies klusje, maar gelukkig had ik nog een stel wegwerp handschoenen bij me.


Aan de zeekant van de duinen was het behoorlijk mistig en koud.
Was ook weer blij dat ik de zon zag toen ik Den Helder binnen reed.
In Den Helder een kleine pauze en daarna langs het Noord-Hollands Kanaal weer naar huis.
Na 85 km ben ik weer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten