maandag 28 november 2011

geen koffie

Normaal gesproken is er op maandagmorgen traditie getrouw altijd koffie op de Woude.
Wim heeft gisteren laten weten dat hij er vanmorgen niet zou zijn.
Dus planning gewijzigd en een andere invulling van de dag gemaakt.
Dan eerst maar eens een flinke wandeling gemaakt met onze "fifi"


Groot rondje Geestmerambacht.
Na daar 1,5 gelopen en gespeeld te hebben gaan we beide weer op huis aan.

Vorige week de wagon nog gewassen maar ook dit mocht , met alle klei op de wegen, nu wel weer gebeuren.
's middags komt Kees "de majoor" nog langs om ook aan zijn cafeïne verslaving te gemoed te komen.
Kees is op missie zoals hij zelf zegt.
Na wat doorvragen blijkt dat Kees een rendez-vous te hebben met de muis.
Als Kees op weg gaat zeg ik nog doe haar de groeten.
Het blijkt dat ze geen vast punt hebben afgesproken in het winkelcentrum.

Als ik een kwartier later met ons schaap naar buiten ga en ik nog maar net het park in ben zie ik de muis met honden al aankomen.
Echter zonder Kees…
Ik bel Kees om te vragen waar hij is.
Hij neemt zowaar in 1x de telefoon op.
Even gidsen en dan is Kees ook van de partij.
Nog ff een foto en dan vervolg ik lopend mijn weg.
Helaas niet gefietst maar wel genoten.

Het nog wel even over de aanstaande oliebollentocht gehad.
En volgens ons liggen we goed op schema.
Alle puzzelstukjes passen nog precies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten