maandag 7 november 2011

Koffie bij de Dacpan

Vandaag stond er een koffie afspraak op het programma bij de Dacpan in Heerhugowaard.
Het was voor mij niet meteen duidelijk waar dit was dus Zeep Kees maar even gebeld.
Ik was nog vroeg genoeg en ben dus door gereden naar Kees.
Daar was Pe ook al aanwezig.
Even later sluit ook Sebastiaan aan.
Dan gaan we achter Marian in haar Alweder aan naar de Dacpan.


We worden daar heel vriendelijk ontvangen in een prachtig ruim restaurant.
Ook Elly is daar , dit keer zonder Jules, aanwezig.
De grote bende van Wim is bijna compleet.
We missen alleen nog Wim.
Wim maar even gebeld en hij is door Marian keurig naar het restaurant geloodst.
De koffie met appeltaart en slagroom smaakte prima.
Deze werd ons aangeboden door Marian.
Waarvoor nogmaals dank.
Tijdens de koffie komen diverse onderwerpen aanbod.
Wim licht een tipje van een sluier op over nieuwe ontwikkelingen.

Sebastiaan, Kees en ik hebben het nog even over de oliebollentocht.
We hebben nog een paar weken en dan gaat het spektakel van start.
Ik heb al contact met het jeugdjournaal en vanmiddag ook met omroep Max.
Zodat de jongste en oudste velomobilist goed bediend worden.

ook mijn snor passeert nog even de revue.
Ik bedank alvast Sebastiaan voor het sponsoren van deze aktie.
Hopelijk voelen nog meer mensen zich geroepen.
Meer hier over is te lezen in mijn vorige post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten