Daar werd ik niet vrolijk van.
Even een mooie brief gemaakt met behulp van Google vertaalhulp.
Want ik had mijn helm gekocht in Frankrijk.
E-mail 's avonds om 19.00 uur de computer uit en om 21.15 uur had ik al antwoord.
Wel in het frans, maar ook nu weer met de vertaalhulp prima vertaald naar het nederlands.
Het antwoord verdient wel een pluim, want ook zij vonden het zeer spijtig dat het visier nu al kapot was gegaan.
Zonder problemen gaan ze een nieuw visier opsturen.
Zo maken deze winkels het steeds makkelijker om ook in het buitenland je spullen te blijven bestellen.
Ik had altijd een beetje vrees voor de eventuele garantie.
Maar dat is nu op deze wijze prima opgelost.
gelukkig maar rob!!!!
BeantwoordenVerwijderengoogle vertaling is inderdaad erg handig ja!!!
maar ff kalm aan doen dan, niet op je kantje gaan enzo!
Ik hoop dat je snel een nieuw vizier krijgt.
BeantwoordenVerwijderenJa dat hoop ik ook, maar als ik zie wat er met de groen Quest vandaag gebeurt is in Noord-Holland hoor je mij niet klagen
BeantwoordenVerwijderengr
Rob
Vervelend Rob! Wel makkelijk dat ik nu niet meer hoef te twijfelen.. ;-)
BeantwoordenVerwijderenNu maar hopen op een snelle nalevering.
Groet,
Paul Dijs
Peter Haan en ikzelf hebben ook allebei dezelfde helm en bij ons beide is hij ook stuk gegaan (oorzaak: te klein schroefje). Peter heeft het als volgt opgelost: http://pjotr320.blogspot.com/2010/01/my-ekoi-urbain-helmet.html
BeantwoordenVerwijderenIk ga volgend weekend even naar m'n ouders toe, m'n vader heeft vast wel iets liggen om het te fixen. Kan ik gelijk een montage punt maken voor bv. m'n bulletcam.
Hallo Wilfred,
BeantwoordenVerwijderenIk heb gewoon Ekoi aangeschreven.
Die stuurde keurig een nieuw vizier.
Het punt blijft natuurlijk dat ook bij dit nieuwe vizier een te klein schroefje is gebruikt.