maandag 3 mei 2010

Hoed en klapper

Vanmorgen met Kees naar de Woude gereden.
Ik had een klein pakje wat ik moest afgeven op de Woude.
In de stromende regen rijden Kees en ik vlot naar de Woude.
Daar laat ons de koffie goed smaken.
Ik overhandig de nieuwe hoed aan Wim samen met een handen klapper :-)
Als Wim dit gebruikt tijdens zijn tocht door Ierland heeft hij zeker bekijks

Na de gezellige koffie stop waar veel wordt gesproken over banden en lichtere materialen gaan Kees en ik de regen weer in.
In Alkmaar besluit ik even langs onze vaste reclame plakker te gaan om eens te informeren wat de prijzen zijn voor het ontwerp wat ik in mijn hoofd heb.
Helaas blijkt onze reclame man de recessie niet te hebben overleefd.
Maar er zijn gelukkig meerdere bedrijven in Noord-Holland.
Daar moet ik dus nog even naar opzoek.

1 opmerking:

  1. Beste Rob. De Promoshop in Alkmaar heeft enige ervaring met het bestikkeren van een Quest. Groeten Kees.

    BeantwoordenVerwijderen