zaterdag 29 mei 2010

verlate post

Donderdag was ik samen met Marcel in Amsterdam te vinden.
Ik moest als getuigen verschijnen voor de rechtbank in Amsterdam.
De hoofdstad heeft nu niet een reputatie als veilige fietsen stalling.
Dus had ik Marcel gevraagd of hij op mijn fiets wilde passen als ik binnen was op de Prinsengracht.
Dat was een mooie uitdaging voor Marcel, 1 uur wachten :-)......

Afijn na dit gebeuren zijn we Puck gaan uitlaten. Dit is een hond waar Marcel af en toe oppast.
Puck vindt het fijn als Marcel langs komt dat is wel duidelijk.
Na het uitlaten zijn we Amsterdam uit gereden en richting Alkmaar gegaan.
Marcel wilde heel graag onze nieuwe hond bewonderen.
En zo op zijn weblog te lezen is dat wel gelukt :-)
Onderweg nog even een koffie stop en daarna weer op weg.
Tussen Purmerend en Alkmaar kreeg ik even een inzinking.
2 pakken chocomelk met druivensuiker leeg gedronken en nog wat water.
Dit heeft wel geholpen.
Ik drink dus nog steeds te kort onderweg.
Dwing mij zelf om steeds te blijven drinken, maar nog steeds te kort dus.

Helaas heb ik geen foto's van deze dag, maar op het weblog van Marcel is nog wel wat te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten