maandag 21 maart 2011

Bijpraat rondje

Vanmorgen om 10 uur oppad.
Ik had gedacht dat het lekker zonnig weer zou zijn, maar helaas dat is het dus niet.
Er staat ook nog een stevig windje waardoor alles een beetje koud aanvoelt.

Ik had bewust Kees niet gebeld of hij ook naar de Woude ging, want als mijn hulp hier in huis meer gewenst was.
Dan hoefde ik niemand af te bellen.
Gelukkig lieten de omstandigheden het toe om toch een lekker stuk te fietsen.
Ik had gedacht dat Kees al voor mij zou rijden naar de Woude.
Kees gaat n.l. altijd iets voor 10 uur die kant op.
Maar toen ik aankwam bij Wim was er van Kees nog geen spoor te ontdekken.
Bij Wim smaakte de koffie weer heerlijk en al gauw spraken we over van alles en nog wat.
Even later komt ook Kees binnen en met z'n allen zitten we gezellig aan de grote tafel bij te praten.
Alle nieuwe ontwikkelingen komen aanbod.
Ik had gedacht dat we met zijn drieën nog wat gingen fietsen, maar Wim had gisteren zijn kruid al verschoten.


Kees wilde ook al richting huis, want daar moest nog het nodige aan boomstammen opgeruimd worden.
Samen met Kees dus een klein stukje door de Mijzenpolder.
Na een kleine 50 kilometer ben ik weer thuis.

Bij thuis komst zie ik dat Pe hetzelfde stuk heeft gereden als Kees en ik.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rob,
    Het is lang geleden dat wij elkaar hebben ontmoet, de situatie waar jij nu mee te maken hebt ken ik heel goed uit het verleden, laten we het daar niet over hebben maar de foto bij je schrijfwerk zou je ook van mij kunnen krijgen, ik reed daar ook vandaag en zal hem alsnog bij mijn blog zetten dan kun je vergelijken.

    gr.Pé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op je andere blog kan ik geen reaktie kwijt, dan maar even hier. Voor wat betreft je Jaq, ik zou eens contact zoeken met Wim Kersten van garage Trias, Heemstede, 023-5285599. Eenmanszaak met een ongelovige kennis van zaken van met name Engelse oldtimers. Heeft diverse E-types in onderhoud. Als je van tevoren even belt kun je daar zeker even vrijblijvend langs met je Jaq en je zal vriendelijk en deskundig worden geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen