maandag 4 oktober 2010

Sorry Kees

Vandaag is het nog een beetje uitrusten van het Velomobiel weekend.
We zijn zaterdag 2x gefotografeerd voor de krant.
Vanmorgen dus eerst naar de drukkerij van het Noord-Hollandsdagblad.
Gelukkig staat deze in Alkmaar en ik ben daar bijna kind aan huis :-)

Even snel in de drukkerij de exemplaren van de Schager- en Helderse Editie gehaald.
In inderdaad we staan in beide edities genoemd.
Wel met 2 keer dezelfde tekst maar wel met verschillende foto's.

Helaas is er een klein foutje in de tekst geslopen.
Inplaats dat Kees is genoemd als initiatiefnemer wordt mijn naam genoemd.
Ik heb wel mee geholpen, maar het initiatief komt toch echt van Kees.
De vergissing die het NHD maakt is wel te begrijpen, omdat ik met de verslaggevers contact heb gehad.
En ja als je dan een naam nodig hebt in je stukje neem je de naam die je al hebt.
Dus vanaf deze plaats sorry Kees.

De Helderse editie










de Schager editie

1 opmerking:

  1. Na je bezoekje tijdens de verjaardag van Ivar realiseerde ik me toch dat ik wat nieuwtjes over je fietsbelevenissen gemist had. Leuke krant-stukjes en ervaring op de race.

    BeantwoordenVerwijderen